sâmbătă, 6 februarie 2010

Bine am revenit, dupa atata vreme, pe blogul meu, si bine m-am regasit. Vreau sa-mi povestesc ca sunt plecat departe de Romanica mea si de iubita mea draga si scumpa, tocmai in Germania... foarte departe.. ce caut eu aici, povestea-i scurta, dar cine oare sta sa o asculte. Pe scurt, vreau sa am o viata mai buna in Romania cu niste banuti castigati aici. De ce am intrat sa scriu, nu stiu nici eu, dar simteam nevoia, vroiam sa mai tastez ceva, sa vad cum se mai simte la degete... si e frumos, as vrea sa mai povestesc ceva, sa mai zic ceva... dar parca nu gasesc momentul si inspiratia sa intre pe aceeasi unda. Am si treaba, uneori zic ca nu, dar tot se mai gaseste ceva de facut... Asta este, trebuie sa ma zbat un pic pt banutii aceia... ca altfel era prea usor...

Un comentariu:

Miha spunea...

Asteptam povesti horror de la spalatoria comuna din cartier.buhUhuuu