vineri, 21 decembrie 2007

Arhimede : "Dati-mi un punct de sprijin si rastorn Pamantul"


Daca stai prea mult sa te gandesti ce sa scrii, ce sa mai zici, te adancesti prea mult in visare, in ideii, si nu mai iese nimic frumos din ce scrii. Trebuie sa fie spontan, pe moment ideea. Iei un punct de plecare, un cuvant, o propozitie si ii dai bataie cu ce-ti trece prin cap in momentul cand ai vazut-o. Scrii, nu te opresti, te departezi de subiect, te apuci de altu cu legatura la primu, intri in legaturi de care iti aduci acum aminte.. "daaaa, cand eram mic, la scoala imi ziceau...", numai cand incepi iti aduci aminte de unele lucruri de care nici nu mai stiai ca le stii .

La scoala imi spuneau ca pixu strica scrisu, si ca mult mai bun e stiloul. Si mie acum imi place cel mai mult sa scriu cu creionul.. creionul mecanic, cu mina... parca intr-adevar scrii mai frumos, mai elegant. Si ma gandeam cum ziceau toti ca pixu nu e frumos cand scrii cu el.. si acum da, asa e, zic eu.
E simplu.
Zic simplu.
Mi-am pierdut sirul gandurilor si acum incerc sa continui, dar deja sunt prea incarcat cu vorbele celor din jur (se certa sefu cu altii). NU mai reusesc nimic. Vreau sa plec, sa inchei ziua de munca, m-am saturat.

E mult mai usor sa scrii, ignori pe cei din jur, gandurile tale au prioritate.












Aceleasi "idei" de salamandra vezi pe aici... zic salamandra, pentru ca merge incet, se taraste, se baga pe sub crengi, ramuri, frunze.. isi face loc.
E rezistenta, e una din cele mai vechi specii care a rezistat de-a lungul timpului.

Ma repet. Ce limitat sunt. Sa trecem peste, ca peste tot e la fel, trebuie doar sa te acomodezi cu ideea si cu persoanele. Unii sunt sigur ca stiu mai bine cum sta treaba, poate eu sunt ala mic care nu stie, si ramane tot mai uimit. Ar trebui sa "cresc" !

Bomboanele scumpe sunt mai dulci?

Un comentariu:

Andrei Predescu spunea...

...m-ai cam pus pe ganduri...ganditorule.