luni, 25 februarie 2008

Rectificare

Inca nu am ajuns la pestera, sa mai fac o poza doua, sa o mai explorez, chiar daca afara ziua s-a marit parca un pic, si primele raze calduroase de primavara isi fac simtita prezenta. Dar am fost prin alte cateva locusoare micute, frumoase din Dobrogea. (asta e o alta povestioara)... Ce am aflat in pauza aceasta e un lucru foarte important (as zice eu)... DA! Am gresit, pestera care am gasit-o si despre care am vorbit putin, este de fapt pestera Liliecilor cu coordonatele 44 grade 28 minute 3 sec N si 28 grade 28 minute 55 sec E, iar pestera "La Adam" este putin mai jos de Liliecilor cu coordonatele 44 grade 27 minute 56 sec N si 28 grade 28 minute 27 sec E.
Pentru o mai buna imagine am gasit o harta Google foarte interesanta... se gasesc pe ea aceste puncte!
http://wikimapia.org/#lat=44.466759&lon=28.47947&z=17&l=0&m=a&v=2

Niciun comentariu: