miercuri, 25 martie 2009

Cersind mancarica (pe timp de criza)

TRÚFĂ1trufe, s.f. 1. Nume dat mai multor specii de ciuperci comestibile de culoare violetă-negricioasă, în formă de cartofi, care cresc în pământ (Tuber). 2. Produs de cofetărie făcut dintr-o cremă de ciocolată. – Din fr. truffe

Probabil stiati de trufe... dar stiati si faptul ca un kg se vinde cu pana la 1800 Euro ... (cele negre sunt cele mai scumpe, se mai numesc "trufe negre diamant")?
Si ca un catelus expert dresat sa gaseasca aceste delicatese costa aproape 5000 Euro?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, am stiut. Imi plac filmele documentare. Tot acolo am aflat ca exista si poci dresati sa le caute. Oare se apeleaza la caini pentru ca ei nu le mananca, ca purceii? Daca era si papica in poza, era de milioane. Exista oameni care lovesc asa un animal cu piciorul. Ii detest! Si am unul in familie! E tatal meu.