marți, 21 iulie 2009

Cafeaua de dimineata

As vrea sa povestesc si ce fac in afara orelor de munca... si am sa fac asta, ca e mult mai frumos, da pana imi trece ceata ce mi se pune pe creieras in timpul muncii deja e intuneric afara si sunt in pat gata sa dorm... Ma transform cu totul aici si nu ca asta-mi este dorinta, asta imi face locul asta, parca as trece granita dintre pamant si alta dimensiune...
Si aici incerc sa ma opresc cu munca... dar multe povestiri au inceputul de aici, un sambure de intuneric ce se materializeaza in jurul muncii care o fac si a personajelor care ma inconjoara aici... Ele definesc uneori continutul unor povesti...

Si acum... mult asteptata cafea... sorb un pic, si bun, cald foooarte dulce :D, ma mai inmoi, ar merge cu putin whisky doar cat sa faca ziua mai usor de suportat.

Niciun comentariu: