marți, 7 octombrie 2008

Blogger-it

Ca sa zic asa, in ultima vreme am inceput sa ma interesez mai mult despre fenomenul acesta care a devenit blogg-ul. El era mai de mult da parca in ultima luna a avut loc o explozie care din cate vad, in toate stirile il au in centru pe Zoso. Parca totul a inceput mai rau de la greseala cu Mihaela Radulescu si cu politica ei anti-fumat. Chiar mai adineauri, "navigand" am vazut iar o stire : "Zoso, Mihaela Radulescu si bunul simt - un menage a trois made in Romania" .
Am citit articolul si pot spune ca nu sunt total de acord cu el, dar cine sunt eu sa critic, mai ales un om vechi in ale blogului. Folosea cuvinte complicate, cuvinte complexe gen "
paroxistic-insuportabile", "oprobiului" - (care sa ma scuze D`nul care a scris este defapt OPROBRIU) etc. Nu-s eu mare destept, nu ma laud, folosesc dexonline de fiecare data cand am prilejiu sa mai invat un cuvant nou, poate voi stiati, poate nu... probabil ca facultatea de jurnalism isi lasase amprenta... dar ma intreb de asemenea cuvinte este nevoi sa fii un bloger de succes? Din cate am citit, si D`nul Zoso a facut facultatea de jurnalism.. dar blogul lui este simplu (nu intr-un sens rau), pentru oamenii de rand, pe intelesul tuturor... pe intelesul romanilor.

Toti avem dreptul de a gandi in diferite feluri in tara aceasta democrata... dar oricum probabil si gandurile mele au fost influentate de altii cum si ale voastre de altii... un lant al slabiciunilor, in care informatia si barfa sunt actori principali. Nu pot sa ma compar cu nimeni, ca sunt eu... si toti suntem diferiti... unii sunt mai informati, au mai multe relatii sunt mai capabili. Foarte bine, da ce ai domnule cu bunul simt al diferitelor personalitati... daca ei asta vor si pot, atunci foarte bine pentru ei ca au stiut ce si cum si au reusit si au mai stors si bani de la unii.
Toti se mira, de parca pana acum ar fi deja un mare secret ca in Romania totul e posibil... (fac aici o mica trimitere la Zoso... un post mai vechi cu femeia care fuge de politie si aproape mai si loveste pe unu...).

Si btw se pare ca pentru a te vedea mai multe lume, si a prinde un pic de interes pentru blogul tau trebuie sa comentezi persoane, stiri, noutati, lucruri vechi si noi... nu prea mai se da doi bani pe ceea ce poti scrie, ceea ce scrii si ai in suflet sau in minte... Barfa fratilor... aia e pe primu loc... BARFIM, DECI EXISTAM - a mai spus cineva asta... dar un pic schimbat.
Vrem de fapt sa fim cunoscuti sa iesim in evidenta.. sau pana la urma banu primeaza? Eu tind sa cred partea a 2-a.

Si bineinteles ca intr-o lege a lui Murphy, acum cand vroiam si eu sa mai citesc una alta... sa ma mai informez, acum e si mai multa treaba, sunt chemat in stanga si in dreapta si nu am timp sa-mi duc toate ideile la sfarsit.

Niciun comentariu: