duminică, 5 octombrie 2008

Feriti-va

Mana nu vrea sa se opreasca, gandurile sunt multe, amestecate... nu pot sa le descifez pe toate. As continua si povestirea, am o poveste... ce sa fac, ma prefac ca scriu si eu uneori.. de ce? nu stiu, ca probabil nu se va intampla nimic cu povestirea chiar daca o sa o termin, dar mai scriu. Am idei si le mai pun pe hartie... oricum nu prea cred ca ar citi cinva, chiar daca pun aici... nu multi intra, si cei care intra, am observat, pentru muzica in mare parte, ca am pus cateva videoclipuri... dar oricum nu cred sa si citeasca ceva... in general nimanui nu-i prea pasa.. si acei cativa care sunt...
Nu-mi voi continua ideea. Cum ziceam mai scriu si eu o povestire ceva, poate cineva v-a remarca... dar slabe spre 0 sanse. Nu-i nimic, asta e, nici nu ma asteptam la prea multe. Toti in ziua de azi trec si mai bine ignora totul decat sa se implice macar un pic. E mai usor sa inchizi ochii.
O sa simtiti si voi, la un moment dat totul pe pielea voastra... nu sunteti mai speciali, nimeni nu e mai deosebit... acest lucru il faci prin fapte! Si toti veti fi ocoliti asa cum si voi ati ocolit pe altii!

Niciun comentariu: