marți, 7 octombrie 2008

Papaya, Tamarillo, Mango

Si eu ca un mic romans de rand, ca multi altii... am decis ieri sa iau si eu cateva fructe exotice sa incerc si eu alte gusturi si arome. Am fost intr-un supermarket, ca de`, doar de acolo se poate... si am luat papaya, tamarillo si avocado. De papaya si avocado mai auzisem una alta, ca ar fi bune, dar inca nu gustasem, iar de tamarillo nu prea stiam nimic.
Mango e bun, are un gust ciudatel, o amestecatura de morcov cu ananas, mar si corcoduse... asa parca mi-a parut mie, un amestec de arome.
A urmat papaya, care este de fapt un pepene de copac, bogat in vitamina C si A. La gust nu stiu sa zic daca mi-a placut, e un pepene galben amestecat cu inca o aroma care nu pot sa zic ca mi-a placut asa mult. Dar cum nici nu stiu prea multe despre ele, nici nu pot sa zic cum arata un fruct copt, daca e mai bine sa fie mai moale sau mai tare.
Si uite asa am ajuns la tamarillo... care l-am taiat incet, avea samburi, era rosu in interior si avea un gust de rosie puternic. Mai este numit, cum am aflat un pic mai tarziu, si rosie de copac. Acesta l-am lasat deoparte, ca nu se putea manca, era foarte acid, poate prea copt. De tamarillo sigur m-am vindecat, avocado ce mai e de capu lui... in rest, nu prea sunt obisnuit cu fructele exotice, dar o sa mai incerc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

avogado este f bun ,se taie in jumatate se scoate sinburele ,pulpa se ia cu o lingurita se pune in castron se piseaza pana devine o pasta se pune un catel de usturoi pisat ,nu mai mult putin ulei (ca la salata de vinete) se amesteca si putina sare ,si se mananca precum salata de vinete. dar ca si proproetati este mult mai de valoare .pofta buna